یک روز در زندگی کاربر اتوماسیون بازاریابی

Yourselves.9 بدانم چه سال خاتمه می دهد و نزدیک شدن به تعطیلات و بسیاری از شما ممکن است دریابید که باید سال جدید در فروشگاه. شاید آن هرگز هیجانات جدید و چالش های جدید، جدید همکاران و دوستان – به ارمغان بیاورد و شما می دانید، شاید حتی براق ابزار جدید مانند اتوماسیون بازاریابی!

بیشتر بدانید: شما آماده برای بازاریابی اتوماسیون هستند؟

اگر اتوماسیون بازاریابی در افق خود را، شما احتمالا چه یک روز عادی در زندگی اتوماسیون کاربر ممکن است شبیه نگرانم. این سوال بزرگ است و برای کمک به پاسخ آن، ما اخیرا یک رسم است که پیاده روی را از طریق گردش معمولی با استفاده از ابزار اتوماسیون بازاریابی منتشر شد. اما از آنجا که هر روز متفاوت خود نقش بسته است، اجازه دهید نگاهی نزدیک تر چند وظایف شما می توانید انتظار زمانی که شما شروع به کار با ابزار جدید خود را (و به خاطر داشته باشید، این مدل ساده شده است!):
12
9:00 بعد از ظهر
نگاهی به گزارش چشم انداز و فعالیت جدید خود را.
اگر می خواهید، شما می توانید برای دریافت گزارش های روزانه، خودکار جزئیات که چشم انداز خود را روز قبل فعال بودند. نگاهی به برخی از زمان به بررسی این ایمیل برای به دست آوردن بینش به فعالیت های چشم انداز و ایجاد اطمینان حاصل کنید که شما هر گونه پیگیری لازم تا مراقبت از هستیم.
9:30 بعد از ظهر
شروع به بررسی منجر.
هنگامی که شما وارد به شما ابزار اتوماسیون بازاریابی در صبح، شانس هستند، شما قصد مشاهده لیست آگهی است که باید مورد بررسی قرار گیرد. با سرب نمره و درجه بندی در محل این فرآیند را نباید طولانی برای هر سرب–در واقع، ما توضیح در روند موثر است که می تواند کمک به شما واجد شرایط منجر در شصت ثانیه یا کمتر (صدا بیش از حد خوب درست باشد? در واقع این مدل خودمان استفاده می کنیم!).
10:30 بعد از ظهر
دنبال کنید با آگهی های سرد و گرم.
شما می خواهید به چشم در تمام ایمیل های پرورش سرب و نوبت خودکار است که رفتن به همه منجر خود را منظم نگه دارید. مطمئن شوید که ایمیل های خود را پرورش نه تنها منجر که در محصول شما علاقه نشان داده اند و در حال حرکت از طریق چرخه است اما تا کمک به آموزش منجر که هنوز آماده تعامل با فروش پرداختن هستند را. در عین حال استفاده از تیم فروش خود هشدار زمان واقعی ارائه شده توسط سیستم جدید خود را به دنبال با آگهی در حال حاضر مطلوب استفاده مى باید.
12:00 PM
وقت ناهار!
چون هر فروشنده سزاوار شکستن.
1:30 بعد از ظهر
دیدار با تیم فروش خود را.
مهم است که تیم های بازاریابی و فروش بررسی منظم – در را به مطمئن شوید که همیشه در همان صفحه آنها. موفقیت بازاریابی اتوماسیون بستگی به ارتباط بین این دو تیم، تا مطمئن شوید که شما همواره بحث روش صلاحیت سرب (است؟ فروش تکرار آگهی است که آنها راضی شدن)، (آیا همه منجر شدن touchpoints منظم?)، روند پیگیری شما و موفقیت (و شکست) کمپین های مختلف خود را. ارتباط ثابت درب باز برای بهبود مستمر برگ.
2:30 بعد از ظهر
اشتراک گذاری مطالب خود را در سراسر سیستم عامل.
اگر شما در بازاریابی بسیار محتمل است که شما به اشتراک می برخی از نوع مطالب را به صورت منظم است. نگاهی به حدود سی دقیقه برای اطمینان شما محتوای مشترک است گرفتن در تمام شبکه های خود را (اگر که بلند پروازانه ما وسیع “چگونه به راک اجتماعی رسانه در 30 دقیقه روز” نگاهی).
3:00 بعد از ظهر
در همه مبارزات خود را چک کنید.
نکته مهم در مورد اتوماسیون بازاریابی بینش آن را به شما می دهد به مبارزات انتخاباتی خود را عملکرد است. بنابراین آن را مانند یک بار به طور منظم ارزیابی هر یک از مبارزات انتخاباتی خود را احساس نباید در واقع چک کردن بر موفقیت مبارزات انتخاباتی خود را کاملا اعتیاد، می توانید. ببینید چگونه ایمیل خود را از campaings انجام در موفقیت طرح های جستجو پرداخت خود را چک کنید و ببینید کدام نوع محتوای بالاترین تبدیل شورای. پس از آن، بهینه سازی استراتژی خود را براساس آنچه را به شما آموخته.
4:00 بعد از ظهر
شروع به برنامه ریزی برای فردا.
اگر شما در بازاریابی شما بدانید چقدر مهم است، به جلو نگاه. در پایان روز، شما در حال حاضر درباره آنچه شما می خواهید برای به انجام رساندن روز بعد باید فکر. مبارزات انتخاباتی جدید راه اندازی می شود وجود دارد؟ برای ترویج مطالب جدید? برای بهینه سازی صفحات فرود? امکانات بی پایان, هستند بنابراین مطمئن شوید که شما را برای آنها آماده کنید.
5:00 بعد از ظهر
سر خانه استراحت و آماده برای یک روز دیگر!
می خواهید برای دیدن چند امکانات بیشتر از چه فعالیت های روز به روز خود را با اتوماسیون بازاریابی ممکن است شبیه? ما “چگونه کار می کند اتوماسیون” گرافیک سری، که که هر تیم می داند چه انتظار می رود از طریق گردش بازاریابی و فروش را بررسی کنید.