شما آماده برای بازاریابی اتوماسیون هستند؟

این تصویر: شما یک بازاریاب برای شرکت فن آوری نرم افزار (این نیست صدایی بسیار دور از ذهن رتبه دهی نشده است، درست است؟). روزانه، شما و تیم شما رسیدگی شرکت شما بازاریابی ایمیل، نسل منجر شود، کمپین های جستجو پرداخت، حساب های رسانه های اجتماعی، محتوا تلاش های بازاریابی، و بیشتر. هنگامی که شما در پشت میز خود را در صبح نشستن، تنها زمانی که شما ایستاده تا ترك است برای گاه به گاه انجام قهوه ناهار خود را بیش از حد کوتاه, یا زمانی که ساعت بالاخره اعتصاب پنج. چیزهایی مشغول هستند–و شما آنها را نمی کند کردن در هر زمان به زودی.

بیشتر بدانید:  یک روز در زندگی کاربر اتوماسیون بازاریابی

سناریوی این صدا آشنا نیست؟ برای بسیاری از بازاریابان با بیش از حد روی میز خود، آن را باید. اگر شما خودتان به عنوان هر یک از خطوط در پاراگراف بالا را بخوانید nodding سر خود را در توافق، شاید زمان در نظر گرفتن یک راه حل است که می تواند کمک به شما به طور خودکار تلاش های بازاریابی خود را، شما صرفه جویی زمان و تلاش در حالی که شما آزاد کردن به دنبال راه های بازاریابی هیجان انگیز تر است. درست است–من صحبت کردن در مورد اتوماسیون بازاریابی.

مطمئن نیستم شما آماده برای بازاریابی اتوماسیون رتبه دهی نشده است؟ نگاهی به چک لیست زیر را ببینید اگر شما می تواند از اجرای راه حل های اتوماسیون بهره مند. اگر شما پیدا کنید که شما را با اکثر بیانیه ذکر شده موافقم، اتوماسیون بازاریابی ممکن است راه حل مناسب را متناسب با نیاز شما باشد.

 شما بسیار کمی از محتوای بازاریابی, اما شما تلاش برای توزیع و ترویج آن را کارآمد.

29

شما CRM, اما آن همه از ویژگی های است که می خواهید، مانند ساخته شده است سرب صلاحیت اتوماسیون ساده یا تقسیم بندی را شامل نمی شود.

  1. شما بسیار کمی بینش ROI شما، و بنابراین هیچ راهی برای اولویت بندی بازاریابی صرف. در صورت امکان شما می خواهم به قادر به نسبت معاملات بسته به منبع خود را به طوری که شما می دانید که کمپین موفق ترین هستند و معاملات که بازاریابی منابع (کمک به شما اثبات ارزش بازاریابی است).
  2. شما تیم فروش بینش بیشتر نیاز به بازاریابی چه در حال انجام است، و بالعکس. بنابراین این امر می تواند خوب به یک سیستم است که در این فرآیند می تواند بیشتر سیاه و سفید را به تنش اغلب بین تیم های بازاریابی و فروش بیش از کیفیت سرب و سرب الگو وجود دارد.
  3. شما چرخه فروش پیچیده است و شامل چندین نقطه تماس با چشم انداز در طول زمان.
  4. شما باید برخی از اطلاعات شما می توانید استفاده برای ارتباطات شخصی اما هیچ راهی کارآمد برای انجام آن. در یک دنیای ایده آل، می خواهید قادر به جمع آوری اطلاعات بیشتری از چشم انداز خود، و سپس استفاده از آن اطلاعات به هدف و بخش ارتباطات.
  5. شما می توانید پهنای باند دستی رسیدن به چشم انداز و مشتریان در بانک اطلاعاتی شما لازم نیست، و شما یک زمان سخت تصمیم گیری که منجر به پیگیری و آنهایی که دوباره به بعد.
  6. بسیاری از چشم انداز خود را بلافاصله آماده فروش و بنابراین نیاز به پرورش آنها را به نقطه جایی که آنها آماده به صحبت کردن با فروش نیست.
  7. شما ارتباط برقرار کردن با چندین کانال های بازاریابی را به صورت روزانه از جمله رسانه های جستجو پرداخت، شما حساب های رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل.
  8. شما باید یک زمان سخت تصمیم گیری زمانی که آگهی آماده منتقل شود فروش هستند. اگر تنها بود به ثمر رساند سیستم که طول آنها به طور خودکار یک بار عبور می تواند آستانه تنظیم در فعالیت های خود را بر اساس رسیده!

با بیش از هفت ده اظهارات فوق موافق بود? اگر چنین است، آن ممکن است زمان را مستحکم تر بازاریابی سیستم اتوماسیون است که می تواند همه نقاط درد که ما را در نظر بگیرید. برای شروع، ما رایگان بازاریابی اتوماسیون موفقیت کیت بررسی و یاد بگیرند چگونه اتوماسیون بازاریابی می تواند تامین نیاز خاص خود.

بیشتر بخوانید:  صنعت گردشگری – نرم افزار CRM